Larry 7 manual PL(1), Gry PC

 

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Autor: Al Lowe
Copyright 1996-2000 Sierra On-Line, Inc.
1
Spis treÊci
Pierwsza instalacja
3
Ekran tytu∏owy
4
Pasek menu
5
Menu plik
5
Menu gra
6
Menu pomoc
7
Sterowanie grà
7
Kursor
7
Lewy klawisz
8
Skróty prawego klawisza
9
Strategia
11
Zostaƒ gwiazdà!
11
Twórcy gry
13
Ostrze˝enie o epilepsji
19
Pomoc techniczna
19
Prawa autorskie
20
Warunki gwarancji
20
2
Pierwsza instalacja
Instalacja i uruchamianie
1. Uruchom Windows 95/98
2. W∏ó˝ do nap´du CD-ROM p∏yt´ z grà Larry 7.
3. Je˝eli opcja autoodtwarzania jest w∏àczona, to pojawi si´ ekran instalacyjny. Je˝eli
autoodtwarzanie nie jest w∏àczone, to kliknij dwa razy na znajdujàcej si´ na
pulpicie ikonie „Mój komputer”, a nast´pnie na ikonie nap´du CD-ROM. Aby
zainstalowaç gr´, kliknij dwa razy „Setup.exe”.
3
Ekran tytu∏owy
Za pierwszym razem, gdy uruchomisz naszà gr´, ekran tytu∏owy zostanie pomini´ty i
zostaniesz przeniesiony od razu „w sam Êrodek akcji” (stary, ale to b´dzie akcja...).
Tak te˝, nie szukaj go. I tak go nie znajdziesz. Ale nie bój si´, ju˝ wkrótce b´dziesz
mia∏ go serdecznie dosyç!
Kontynuuj ostatnià gr´
JeÊli tu klikniesz, zostaniesz z miejsca przeniesiony do momentu, w którym ostatnio
zakoƒczy∏eÊ zabaw´. Ca∏kiem sprytnie, co nie? Tak swojà drogà, to pami´taj, ˝e jeÊli
nie Wyszed∏eÊ z gry, nie mo˝esz Kontynuowaç (uuh!).
Otwórz zapisanà gr´
Kliknij tu, aby kontynuowaç dowolnà zapisanà gr´. OczywiÊcie, jeÊli ˝adnej gry nie
Zapisa∏eÊ, nie mo˝esz jej Otworzyç.
Rozpocznij zupe∏nie nowà gr´
Kliknij tutaj, aby rozpoczàç ca∏kowicie nowà (chocia˝ niekoniecznie specjalnie
Êwie˝à) gr´. Co tu du˝o mówiç, wszystko robisz od poczàtku!
Odwiedê stron´ internetowà
Jak tu klikniesz, zostaniesz przeniesiony na oficjalnà stron´ internetowà Larrego.
Je˝eli coÊ nie zadzia∏a, spróbuj odwiedziç naszà stron´ – wpisz jej adres –
www.sierra.com/games/l7/ – r´cznie.
Spadam stàd! (Koniec)
Kliknij tu, aby... och, po prostu zgadnij!
4
Pasek menu
Przesuƒ kursor w lewy górny róg ekranu gry, aby
wywo∏aç pasek menu. Wi´kszoÊç z dost´pnych
w nim opcji dzia∏a identycznie, jak te, które znasz z
pasków komend w innych programach. Tak czy
inaczej, spróbuj jak dzia∏ajà nasze komendy. Zapewniamy Ci´, ˝e b´dziesz do nich
cz´sto wraca∏, niejednokrotnie piszczàc z zachwytu!
Menu plik
Nowa
rozpoczyna nowà gr´
.
Zapewne nie b´dziesz korzysta∏ zbyt
cz´sto z tej opcji, ale bez niej pasek menu by∏by jakiÊ taki
niedorobiony.
Otwórz
otwiera zapisanà gr´. Je˝eli nie zapisywa∏eÊ jeszcze stanu gry,
ta funkcja pozostanie dla Ciebie bezu˝yteczna.
Zapisz
zapisuje stan gry
.
Tak naprawd´, to nie musisz zbyt cz´sto
korzystaç z tej opcji w naszej grze, gdy˝ nie ma tu sytuacji, w których móg∏byÊ zginàç
lub „zawiesiç” si´ na dobre. Nowà, lepszà metodà jest opuszczanie gry za pomocà
komendy WyjÊcie. Wówczas stan rozgrywki zostanie automatycznie zapisany na
Twoim twardym dysku. Póêniej, gdy na nowo uruchomisz gr´, wystarczy, ˝e u˝yjesz
komendy Kontynuuj, aby wróciç do momentu, w którym przerwa∏eÊ zabaw´. Ale i
tak zostawiliÊmy Ci komend´ Zapisz, na wypadek, jakbyÊ nie móg∏ si´ bez niej obyç.
Uwaga: gdy b´dziesz wpisywa∏ nazw´ zapisywanej gry, za pomocà klawiszy Ctrl-C za
jednym zamachem usuniesz stary napis.
WyjÊcie
to najlepszy, najbardziej sprawdzony sposób opuszczenia niebanalnego Êwiata
naszej gry. Wówczas, Twoja gra zostanie zapisana, dzi´ki czemu póêniej b´dziesz
musia∏ u˝yç jedynie komendy Kontynuuj, aby wróciç do przerwanej zabawy. Je˝eli
opuÊcisz program w jakikolwiek inny sposób, Twoja gra nie zostanie zapisana.
5
[ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • leborskikf.pev.pl
  •